Ärendedag

Var hemma från jobbet ca 7.10 imorse. Var helt slut. Sov gott ända till kl 12, då jag hade ställt klockan och steg upp. Körde till VLJ och sen tog vi en snabbis på stan. Jag köpte en ny mobil. Är inte nöjd med den jag köpte förra året. Den har fått sig typ 100 smällar för mycket också så den funkar lite halvdant. Köpte en Sony Ericsson Xperia x10 Mini. Ska vara riktigt rädd om den! Superfin och är nöjd med den än så länge.


(Bilden är lånad från sonyericsson.com)

Köpte lite sytråd också idag också. Hittade bara till de svarta byxorna jag köpt. Får ha me de andra till affären så jag får rätt färg på tråden. Lämnade tillbaka ett par sandaler som jag köpte till Tintin på Maxi i fredags. Röda och fula var dem, kunde inte matchas till ngr kläder. Han har ju fått ett par svarta nu som han är supernöjd med. Körde ut till skopunkten och lämnade tillbaka de tre paren som jag köpte för ca 3 veckor sen. Har inte alls varit nöjd med dom. Men jag fick pengarna tillbaka. Drog en runda inom Skodej för att se om där fanns ngr. fastnade nästan för ett par converse men det blev inget köp. Får hoppas jag hittar ett par snart som jag är nöjd med. Mina sparo skor är så uppslitna!

Tanken var att jag skulle dona och fixa en massa härhemma nu, men jag orkar inte! Imorgon kommer Tintin igen och då måste jag ha energi. Så det blir nog en slappekväll istället. Har iaf slagit in Tintins presenter och gömt undan dom :)



Bjuder på en bild på mitt söta lilla troll!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt livsverk

En blogg om mina barn, livet och handarbete

RSS 2.0