Lovade..

Har lovat att lägga ut bilder på Ullared inköpen. Så här kommer ngr:



















Och såklart blev det en hel del annat också. Ngr tröjor till mig, två par byxor till Tintin m.m. Köper alltid ngt påslakanset när jag är där, i år blev det ett med stjärnor (köpte såklart två paket så jag kan ha det i dubbelsängen). Jag är iaf nöjd med shoppingturen. Älskar jackan som jag hittade till Tintin, så supercool! (Bild nr 1). Tintin är också ganska nöjd med kläderna jag köpte till han. Fast han förväntade sig förstås en del leksaker. Men han ska få sen när det är födelsedagsdags :)

Ska bege mig till jobbet om lite mer än en timme. Sen imorgon bär det iväg på stan på nya ärenden.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt livsverk

En blogg om mina barn, livet och handarbete

RSS 2.0