Grönt ljus!!

Japp, jag får inreda Henriks lgh i jul :D Så nu har jag precis beställt hem en massa gardiner och tyger från jotex.se.


Dessa gardinerna ska få pryda vardagsrummet. Gulliga va?


Dessa ska vi ha i köket :) Tyvärr så fanns de inte i den storleken som Henriks fönster har (250 cm) så jag får sy dom. Men det är inget svårt. Gardiner är nåt av det lättaste man kan sy. Bara raka sömnader hela tiden.


Gulliga matchande kökshanddukar. Hittade även matchande löpare som jag köpte.


Barnen ska få gulliga änglagardiner i sina rum. Köpte rött till båda för det kändes mer juligt och mer färgglatt än typ grått och svar.


Sen fanns det såklart supergulliga ljuslyktor som jag inte kunde motstå :D

Det var väl i stort sett det som jag köpte. Leverans om 5-6 dagar, så jag behöver inte stressa med syandet iaf ;) Men ska nog börja i tid ändå. Ska ha tag i matchande tråd först också.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt livsverk

En blogg om mina barn, livet och handarbete

RSS 2.0