Helgmys

Ja nu var ännu en helg till ända. Dom går så fort. Jag ska jobba två nätter nu. Kanske det som gör att helgen känns kortare också. Jag och Tintin har sovit i stan hos Henrik denna helgen också. Det har gått bra. I fredags var vi hos VLJ och käka hemmagjord pizza. Det var fullrulle på barnen som vanligt, god mat var det också. Trötta var vi när vi kom hem. Kollade på Twilight Saga: Eclipse när barnen somnat. Igår var Henriks son på kalas och dottern var hos sin mormor en stund. Tintins morfar kom då hit och hälsa på. Sen gick vi ut en runda på lekplatsen när alla barnen var hemma igen. Fick jättefina bilder på dom. Visar två bilder på tintin:





Efter lekplatsen drog vi en runda till badhuset. Barnen blev riktigt trötta efteråt men inte tusan somna de fort för det :P henriks bror kom också hit och sov över. På natten låg både Tintin och dottern hos mig och henrik i sängen. Tintin fick krupphosta framåt morgonen så vi greja lite med det. hade varit enklare om balkongerna varit färdigrenoverade för då hade vi kunnat gå ut en stund. Jag hade ju kunnat ställa Tintin vid ett öppet fönster också men det lugna sig ganska bra med kallt vatten och då han satte sig i soffan. Snart ska vi käka lite lunch och sen ska Tintin till sin pappa och jag ska fortsätta hålla söndag innan det är jobbedags.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt livsverk

En blogg om mina barn, livet och handarbete

RSS 2.0