Flyttbilder

Blev inte så många bilder när jag flytta. Men ngr blev det. Här kommer dom:


Mycket går in i min lilla bil. Här hade lite redan hunnit packas ut t.o.m.


Syns kanske inte så bra, men antennen levde farligt när jag skulle backa nära huset. Vinrankorna hängde lågt.


Första natten i huset. Tintin somnade inte i sin säng såklart. Han kröp in till mig så fort mina sängar var ihopskruvade och bäddade.


Hade lite att pyssla med :S


Trägrejen som står till höger tjänar nu som sängbord, lite fiffig idé av mig tycker jag själv :) Fanns en massa såna här och nåt ska de väl användas till?


Första frukosten.


Eftersom soffan var för stor för att få upp för trappen fick vi fixa ihop nåt annat att sitta på och luta oss emot.


Mormor anslöt sig till "soffmyset" och sen drack vi te och mös :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt livsverk

En blogg om mina barn, livet och handarbete

RSS 2.0