Köket

Gjorde ett annat klipp/fynd på Maxi idag. Såg först en skitsnygg gardin (hällängder) i blått och vitt med blommönster, men den var såklart slut!!! Så jag kollade vidare och såg att de hade en sorts panelgardin för 20 kr, trodde inte det var sant först så jag scannade den men det stämde, 20 kr var priset. Den var också i typ naturvit och med blått mönster så jag tänkte att då tar jag den i väntan på att de får hem den andra som jag verkligen vill ha (hoppas hoppas hoppas).


När jag hade strykt dom och hängt upp dom så förstod jag priset, den ena hängde rejält snett så den fick jag hänga på andra hållet. Men att mönstret är upp och ner på den ena sidan är inget man märker om man inte påpekar det. Vilket jag nu har gjort ;)


Var även på Eko! under förmiddagen och shoppade. Framförallt var jag ute efter krukor eftersom jag har lite blommor som jag ska sätta om, men inhandlade även ett ljusfat och lite blåa stenar. Hade först tänkt ha det i vardagsrummet men eftersom det nu blev blått och typ vitt i köket så ska det få stå på köksbordet istället. Är så nöjd med mina inköp idag!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt livsverk

En blogg om mina barn, livet och handarbete

RSS 2.0