Sovrummet

Har varit ledig idag och mår dessutom lite bättre trots min förkylning. Jag fick ett ryck och tog tag i sovrummet. Så tradigt när det är rörigt överallt. Nu ska vi bara hålla ordningen också :)


Skrivbordet fick sig ett ordentligt röj :)


Den här kistan funderade Henrik på att göra sig av med, men så länge jag använder den så kan han inte göra det ;)


Jag tröttnade på att barnens bilder bara låg på en hylla och samlade damm, så jag tog bort allt skit som låg på byrån, dammade av bilderna och ställde upp dom. Plockade även fram min värmeljushållare som jag fick i julklapp av jobbet. Saker är ju till för att användas, inte ligga nerpackade.


Vårt Leksvik klädskåp som Henrik körde till helsingborg för att köpa. Fullt med kläder, mest mina ;)


Vår klädhörna :) Sängen står mittemot byrån så vi kan beundra våra vackra barn innan vi somnar varje kväll.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt livsverk

En blogg om mina barn, livet och handarbete

RSS 2.0