Räkningsskaper


Såhär ser det ut nu när jag virkar en katt-amigurumi. Jag räknar varv och räknar fastemaskor. Så för att hålla koll får man ju kryssa av hur många man gjort :P Lär väl bli en sida till bara kroppen, och den ska jag börja på ikväll.
vevve
2011-08-30 @ 21:18:13

amen ojj de låter krångligt att virka saker.. ja vene om ja kommer klara de.. rena grekiskan för mig :S



trivs tintin i skolan, funkar de bra?? super gulligt i antekcningsblocket :D å att han skriver kim <3 tintin med hihi..

Minett
2011-08-31 @ 19:50:17
URL: http://mittlivsverk.blogg.se/

Haha nej det är inte krångligt, du kan lägga upp räkningen av varv och maskor hur du vill, jag tappar räkningen efter 5 så därför har jag det som max antal :P



han trivs superbra och det funkar jättebra, han har kommit en en bra klass så jag är jättenöjd :) haha visst är det gulligt!! Han kan skriva hur många namn som helst den ungen, stolt mamma är jag kan du tro ;)

vevve
2011-09-01 @ 18:18:07

klart du ska vara stolt. han är en underbar kille :)) duktig!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt livsverk

En blogg om mina barn, livet och handarbete

RSS 2.0