Tradera-klipp

Köpte lite fina grejer på tradera igår som jag ska smycka mina alster med.







På saker som man ska ge bort kan det vara trevligt om där sitter nåt litet hänge som det står att det är handgjort eller så. Har även sett att många sätter vävda etiketter på sina grejer så det har jag också kikat runt lite efter. Kan ju vara kul att se sitt namn på något man gjort och gett bort till någon :) De kostade dock lite mer men det kan det kanske vara värt?
Caroline
2011-09-28 @ 20:57:54
URL: http://amigurumipyssel.blogspot.com

Hej Minett!

Kul att du har börjat virka =)

Jag har jättesvårt för att virka/sticka med acrylgarner, det är inte tillräckligt följsamt för min smak..

Mitt tips är bomullsgarn-speciellt om du virkar amigurumier. Bor du i närheten av en granaffär så kan du ju gå in där =)

Spana in

http://amigurumipyssel.blogspot.com/p/bra-att-kunna.html

för mer utförlig info om garnet jag använder! Lycka till!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt livsverk

En blogg om mina barn, livet och handarbete

RSS 2.0