Tankar

Har en massa som pågår i huvudet inför flytten. Hur ska man inreda på bästa sätt? Snyggt och praktiskt alltså. Jag gömmer gärna undan grejerna också. Typ alla skor som det blir när man är fyra i familjen!!! Surfar en massa nu, men köper inget! Inte förrän vi är på plats och även då kommer det nog vara snålt med inköpen för man vill ju bo in sig lite först. Men det finns en del kritiska grejer som vi får inhandla ganska kvickt för att slippa ha kläderna i flyttlådor och hänga jackorna på stolar och sånt. Hittade en bra sida med tyger (www.tyg.se) där jag definitivt ska beställa tyger till barnens rum sen. Kommer nog satsa på kappor i deras rum, är så trött på dessa gardinlängder överallt!! Vill ha nåt med döskallar till Tintin och nåt i rosa till Nellie. Allt kommer lösa sig i sinom tid :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt livsverk

En blogg om mina barn, livet och handarbete

RSS 2.0