Pärlfantasten

I förra veckan när barnen var här åkte Tintins pärlor fram som jag köpte för ca 3-4 år sen för att han skulle träna på finmotoriken. Ungarna gjorde sina alster och vi strök. Emil var inte sen att hänga på. Vi gjorde varsitt underlägg till muggar och glas med första bokstaven i våra namn. Sen gjorde Emil nintendogrejer och då föddes idén om att ha en uppsättning med nintendo-underlägg. Så det pärlades för fullt. Jag hjälpte till med att sortera ut pärlorna och pärla lite förstås ;)  Vi har en massa andra coola pärlidéer nu men IKEAs pärlor har inte så hög kvalité och inte så många färgtoner heller så vi ska gå på pärljakt och sen banne mig ska det bli coolt härhemma :)










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt livsverk

En blogg om mina barn, livet och handarbete

RSS 2.0