Dåligt uppdaterad!

Ja nu har jag fått in lite klagomål på att bloggen inte är uppdaterad på ett tag. Så blir det när man har fullt upp. Vi håller på att måla för fullt i huset för att hinna bli klara innan vi ska börja flytta in. Vårt sovrum är så gott som färdigt, bara fondväggen som ska upp. I stort sett likadant med Nellies rum, men vi får se om det krävs en tredje strykning av den vita färgen där. Första strykningen i Tintins rum är gjord idag. Sen ska jag såklart inte glömma att nämna våra underbara hyresvärdar som har målat om köket till oss (så nu slipper vi den kräkorangea färgen) och nu har de även börjat måla om datorrummet till oss. De är toppen :) Håller på att packa för fullt med. Det går fort att packa men man har mer grejer än man tror!
Ett litet bakslag blev det i söndags när Emil skada ryggen på fotbollsmatchen så vi fick spendera 6 timmar på akuten. Shit happens. Inget brutet, men han har ont och haltar men det går över. Nu ska jag återgå till packandet.
anna
2012-09-21 @ 19:57:31

Bra Minett :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt livsverk

En blogg om mina barn, livet och handarbete

RSS 2.0