Babykläder

 
Har gått igenom denna lilla klädhögen med babykläder idag. Nej det är inte Tintins gamla kläder. En jobbarkompis lämna av de idag, de har burits av hennes två barnbarn. Fika uteblev eftersom jag vilade middag och inte vakna när hon körde förbi. Litar inte på Milles vakttalanger eftersom han innan idag var skiträdd för kläder jag vikit och lagt på jimmys säng. Mille våga knappt ens gå in i sovrummet. När babykläder var uppackade var han rädd för dom med. Han är mycket fjantigare än vad Lizzy var när hon var i spökåldern. Fårpläden är han fortfarande rädd för, men men.
 
Imorgon blir det tvätt av kläderna. Har tvättat alla nya ikea lakan idag och har ju inte hur mycket plats som helst till att hänga. Så det får helt enkelt bli imorgon :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt livsverk

En blogg om mina barn, livet och handarbete

RSS 2.0