Amma x2

Ja bloggen blir inte uppdaterad som innan. Tiden räcker inte alltid till. De senaste två dagarna har Dexter haft ett stort sugbehov och ammat med 2, 5 timmes mellanrum dag som natt. Vilket har inneburit att jag på morgonen ätit frukost och sedan lagt mig igen. Ofta äter han en god stund sen släpper han bröstet och efter rap och blöjbyte tycker han att det är dags igen.
Låtsas att han är nöjd efter första amningen.
Äntligen nöjd efter andra amningen.
 
Igår var jag på hundklubben och träna med Lizzy. Hon behövde komma dit. När vi arbetade var hon jätteduktig och lyssnade och följde med. Men så fort det blev en stunds passivitet så passa hon på att fjanta. Vid fikan ringde jag hem och hörde hur det gick. Jag hade pumpat innan jag körde så de hade 90 ml att ge Dexter men han verka ändå inte nöjd efter det enligt Jimmy. Men tills jag kom hem så hade han somnat i sin pappas famn med bappe. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt livsverk

En blogg om mina barn, livet och handarbete

RSS 2.0