Bosarpasjön

I torsdags bar det av till Bosarpasjön för lite umgänge med min bror och hans barn. Vi grillade korv och marshmallows. Lagom meckigt eftersom det blåste ganska bra. Men jag tror alla blev mätta. Barnen gick på lite upptäcktsfärd. 
Packar in i bilen. Dexter älskar att hänga i bagaget.
 
Korvarna grillas.
 
Jimmy livar upp stämningen ;)
 
Gött me körv!
 
Marshmallows dax!
 
Killarna ställde upp på en bild.
 
Upptäcktsfärd!
 
Där fanns flera båtar som låg undangömda. Majoriteten av dom var trasiga.
 
Dexter häller senap på stenen...
 
...och slickar upp den! Tvillingarna skrek och skrattade!
Hälper till att släcka elden.
Och sedan fick det bli ett abrupt slut på utfärden då Dexter tog sig ett dopp med kläderna på. Tintin tjöt för han ville ju också bada (dock var det aldrig tänkt som en badutflykt). Var ett å annat barn som grinigt och trött också så det var väl dags att avsluta. Men trevligt var det!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt livsverk

En blogg om mina barn, livet och handarbete

RSS 2.0