Semesterdag 6 - 31 juli

Varmt som sören var det när vi vaknade men svalt och skönt ute. Det var precis som att gå in i en vägg när man gick in i rummet vi sovit i. Dexter hade en skön sovstil.
Han hade hamnat i gropen mellan oss. Men då visste vi var vi hade honom ;)
 
Brorsan min kollade kräftfällorna i dammarna och jag fick äran att hålla en.
Tintin vågade inte så lite mallig är jag haha.
Daniel med två av sina systersöner. Tintin har verkligen älskat att vara här. Han är ju helt galen i Daniel.
 
Innan vi styrde bilen mot Skåne så körde vi inom Tjällmo för att ta farväl av Jimmys farmor som gick bort denna morgon. Så det blev ett lite tråkigt slut på semestern men vi är samtidigt glada att vi var i krokarna så vi kunde träffa henne en sista gång.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt livsverk

En blogg om mina barn, livet och handarbete

RSS 2.0