Tollarpsbadet

Under förmiddagen var vi hemma och "myste", dvs se till så att Dexter inte river huset.
 
Medan Jimmy lagade mat såg han såhär road ut:
 
Efter lunchen blev det en tur till Tollarpsbadet. Stod att det var en tempererad bassäng men tyckte det kändes kallt. Aja, det gick att bada. Brände mig på axlarna med såklart. Tintin träffade en klasskompis och hans bröders så han hängde en del med dom. Sen fick jag och Jimmy turas om att bada med Dexter.
Det är roligt att bli kastad i luften så länge man inte behöver doppa huvudet när man landar ;) han fick göra det ett par ggr när han hoppade från kanten för att vänja sig.
 
Kvällen har spenderats med att försöka få upp stoppet i avloppet, dock utan resultat :(



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt livsverk

En blogg om mina barn, livet och handarbete

RSS 2.0