Sömngångaren

Vilken natt vi haft. Klarvakna mellan 00-03. Dock inte Dexter. Han har gått i sömnen för första gången nu. Lite tidigt tycker jag. Tror Tintin var närmre fyra år när han började gå i sömnen. Dexter har haft något i sängen som bitit honom i ryggen (jag skaka täcken och lyfte kuddar men hitta inget), han har varit rädd för mig (inte känt igen sin egen mamma), han har varit rädd för sin kudde med Blixten McQueen m.m. Tog en tid innan vi fatta att han gjorde allt detta i sömnen. Trodde han drev med oss. Hoppas kommande natt blir lugnare. Behöver få sova.
 
Jag har tagit igen mig lite genom att inviga min nya tekanna från Ikea och virkat under förmiddagen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt livsverk

En blogg om mina barn, livet och handarbete

RSS 2.0