Försenad present

I måndags förmiddag ringde jag pappa och hörde vad han hade för sig. För en gångs skull hade han inget inplanerat så jag drog med honom till Harald Nyborg och köpte en gungställning till Dexter som han var lovad i present. Jag behövde både bärhjälp och låna släpet. 
 
På kvällen fick Jimmy bygga ihop den. Jag trodde att det kanske skulle ta en timme eller en och en halv men icke. Det tog snarare tre timmar. Dexter somnade först vid 22 eftersom trötthet kört förbi några timmar tidigare och han körde på extra batterierna  (alltså han var övertrött x3).
 
Färdigbyggd.
 
Pojkarna leker flitigt på det. Det blir en jäkla fart när de åker rutschkanan så det har slagits i både huvuden och rumpor och ryggar. Tintin hällde även vatten på kanan och sen åkte Dexter. Ja jäklar va han flög.
 
Så nu slipper jag ångesten över att vi inte har köpt hans sista present :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt livsverk

En blogg om mina barn, livet och handarbete

RSS 2.0