Amerikansk fotboll

Idag var det dags för Tintins andra träning. Han var sådär halvpeppad i början av träningen, han tyckte inte det var så roliga öningar. Men sen kom de igång med att tackla och finta och då tyckte han det var kul igen. Eftersom coachen bara pratar amerikanska kan det vara svårt att förstå ibland men då får hjälpcoachen som är svensk översätta lite. Idag var det även tre tjejer som var med och tränade så nu är de 8 i laget :)
Medan Tintin tränade så ammade jag Billy och försökte underhålla honom samtidigt som jag skulle underhålla Dexter. Sen somnade Billy så jag kunde leka med Dexter. Det blev lek i längdhoppsgropen haha. Mest gruskastning dock.
När träningen var slut kom Jimmy (för då var hans träning också slut) så då hade vi lite picknick innan vi körde hem. Hade räknat med sol hela kvällen men tji fick jag. Kändes kallt :( lite mer sommar vill vi ha!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt livsverk

En blogg om mina barn, livet och handarbete

RSS 2.0