Dag 12 - Check-up.

Idag var det dags att jämföra övningarna från dag 1 med övningar från Dag 12 (utförde detta igår, inte idag och ändå två dagar senare än beräknat för jag har inte jobbat ikapp de två missade dagarna ännu).
 
               Dag 1      Dag 12
Övning 1: 34 st       37
Övning 2: 103 st     125
Övning 3: 21 st       27
Övning 4: 24 st       29
Övning 5: 18 st       34
Övning 6: 13 st       13
Övning 7: 17 st       18
Övning 8: 30 sek     50
 
Nu hade det såklart varit roligare att jämföra om jag kom ihåg vilken övning som var vad. För er är detta bara siffror. Tror övning 1 är arm-dips (sätta händerna på en stol, fötterna i golvet och doppa ner kroppen och trycka upp med armarna) övning 2 är High-Knees (springa på samma ställe med höga knän), övning 5 är armhävningar och övning 8 är plankan. Får väl glo igenom videon igen och skriva ner vad som är vad, kan inte göra det under träningspasset eftersom det bara är 10 sekunders vila mellan övningarna. Men på vissa har jag verkligen förbättrat mig och andra är liksom "mjä, lika bra". Men det går framåt, märks i vardagen med att jag orkar mer lek i Dexters tempo (han är just nu inne i en springperiod där man ska jaga honom).



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt livsverk

En blogg om mina barn, livet och handarbete

RSS 2.0