Förkylning och träningsångest

Blev sjuk i veckan. Förkylning, feber och ont i halsen. Har försökt kurera mig så gott det går. Dexter sov en natt hos farmor och då fick jag verkligen passa på att vila upp mig.
TYVÄRR ledde halsontet till att jag fick stå över tvådagarsträning vilket gav mig lite ångest för jag är så peppad och motiverad att slutföra den här utmaningen som jag påbörjat. Så idag var halsontet över, dock fortfarande förkyld, så istället för att gå på Dag 12 så var jag bara på Dag 10. Men jag tänker sen när jag är helt fri från förkylningen och kan pressa kroppen igen så får jag ta två dagar där jag kör dubbelpass. Jimmy har hjälpt mig lite hur jag ska lägga upp det lite för att komma igång. Han tyckte det var bra att jag hade lite ångest över att hamna tvådagar back för det tyder ju på att jag verkligen vill detta och har kommit in i träningen. Detta är nog en form av träning som passar mig. Försöker rekommendera den till andra mammor, får väl se om någon hakar på.
Just nu sitter jag här och eftersvettas. Dricker vatten med såklart. Tvätt ska hängas och hus ska städas. Ikväll är det kalas för mannen som snart fyller 32 år.
Måste bara tillägga att detta är den första bilden jag tagit med den inbyggda kameran i datorn ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt livsverk

En blogg om mina barn, livet och handarbete

RSS 2.0