Nyduschad

Har jobbat natt fre och lör. Och nu ska jag jobba kväll-dag-kväll-dag, sen är jag ledig heeela fredagen innan jag ska jobba natten på lördag igen och sen ngr nätter framåt. Fullspäckat schema, minst sagt.

I fredags firade jag midsommar hos VLJ med familj. Åt lite gott, bl.a. jordgubbar. Dom var riktigt goda! Men gratis är alltid gott ;) Nej, jag payade inte 45-50 kr för jordgubbarna som många andra fick göra. Hämtade gratis hos morsan under dagen. Passade på att gå en lång runda med Mynta, har saknat att gå långrundor med en hund sådär. Det blir som ett sällskap. Men om ngr år har förhoppningsvis får familj utökats med en hund.

Idag hämtade jag Tintin och hans pappa på stationen. De kom med tåget från Motala. Väl härhemma satte Tintin igång Lego:Batman spelet. Jag har nu börjat förstå det lite mer och tycker därför att det är lite kul ändå. Så jag grillade flintastek och fixade mat och efteråt spelade vi tillsammans. Tur att det finns Walkthrough guider på internet, annars hade man varit körd många ggr ;P

Fick mail från en sida på nätet där jag bokade Lego:Harry Potter, de skickar spelet på måndag :D Längtar så!!!! Släpps den 30e, så jag får det kanske ngn dag innan ;) Måste skaffa en andra handkontroll till xboxet så vi kan spela det tillsammans. Annars är det ju inget kul, för tintin menar jag, för det är ju jag som ska spela det haha.

Lägger upp lite på bilder på min goa unge som är nyduschad. Han valde själv frisyr. Spana in hur långt det är i nacken nu :)





Maja
2010-06-28 @ 08:44:20
URL: http://majapirayan.blogg.se/

ja hon gillar sina brillor. Siri har ju nästan lika långt hår som tintin nu ;) fast hon har blonda slingor i..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt livsverk

En blogg om mina barn, livet och handarbete

RSS 2.0