Segdag

Igår var vi på fest. Det var välrdigt trevligt. Träffade många som jag inte sett på ett tag. Vi var hemma vid typ tolv. Käkade kebabtallrik. Ändå sov vi till nästan 10 (och då har jag räknat med klockomställningen).

Tintin kom strax efter elva. Han ville tydligen inte skärpa sig på fotbollen så Jimmy satt inte kvar och väntade, fullt förståeligt. Trött som en gris har han varit hela dagen också. Man kan tro han inte har sovit på en vecka. Har precis nattat honom nu men nu är han säkert pigg och somnar inte på ett tag. Vi får väl se vad som händer.

Trots att vi var så sega idag så har vi fått lite gjort. Blev en tur till Biltema, Skopunkten och såklart veckohandling på Maxi. Det är sjukt skönt att bestämma vad man ska äta varje dag och köpa hem all mat. Mitt i veckorna är man trött efter jobbet plus att jag inte har lust att gå i affären med 3 busiga barn. Så vi har börjat göra såhär nu när det är barnveckorna härhemma. Skönt att slippa tänka varje dag "vad ska vi äta ikväll?", det är så tråkigt och ofta har man idétorka. Men nu slipper jag tänka på det.

Våren är här och det var dags att köpa skor till Tintin. Jag hade kollat ut ett par svarta skitsnygga på skopunkten till honom men dom dissa han totalt. Han såg ett par svarta snygga med flames som han ville ha men såklart var de slut i hans strl. De hade max strl 29 i den skon och han behövde såklart 30. Men vi tog ett par andra med döskalar som han tyckte var stencoola :)





Nu ska jag ladda inför morgondagen med en film. Vet inte vilken, men någon ska jag väl ha som jag kan se. Blir ingen vanlig jobbedag imorgon, ska ha HLR istället. En gång om året får vi träna detta och det tycker jag är jättebra för man glömmer mellan ggr och det inträffar ändå inte så många hjärtstopp. Repetition är aldrig fel.
vevve
2011-03-29 @ 20:16:26

gud va snygga skooor :D sånna hade ja velat ha ti barnen.. dööcoola. döskalle o allt ^^

skate skor tycker ja e bra, d slitstarka o håller bättre i alla väder.. tycker jag :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt livsverk

En blogg om mina barn, livet och handarbete

RSS 2.0