Legobygge

Igår fick Tintin sova hos mig för hans pappa skulle jobba över. Vi startade ett intensivt legobygge. Han har ett Star Wars skepp som gått i bitar och låg blandat bland allt annat lego. Så vi började med att leta upp en massa bitar och sen började vi bygga och så fick vi leta lite till efterhand som vi märkte att det var ngr kvar som vi inte hade hittat. Eftersom Tintin har så kort tålamod (som sin mor) så var det mest jag som stod för letandet. Vi hann inte bygga färdigt eftersom letandet tar längre tid. Så imorse när han skulle gå till skolan blev han siggig för vi inte ens då skulle hinna bygga färdigt. Menmen, han kommer ju på söndag igen :)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt livsverk

En blogg om mina barn, livet och handarbete

RSS 2.0