Ute i vårluften

Jag fick ett ryck att göra vid lite i trädgården, bilder på just det kommer i nästa inlägg.
Dexter fick på sig overallen eftersom det var ganska kallt i vinden. Lizzy blev bunden i en stolpe med spårlinan. Tog med Dexters gåvagn ut så han var ju road. Han gick kors och tvärs. Han kan ju inte styra den så ibland får man springa ikapp honom och snurra på vagnen så han inte kör ner i bäcken eller ett dike.
Sen kröp han fram till Lizzy som låg och solade sig lite på singlet på uppfarten. Han började greja med hennes höra och peta henne i örat å då njöt hon.
Jag har tur som har en sån snäll voffa.
Dexterkan göra väldigt mycket och hon bara ligger där.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt livsverk

En blogg om mina barn, livet och handarbete

RSS 2.0