Volvo

Ja hur gick det med min bil då? Jo jag ringde ju bärgaren som gav mig starthjälp (gratis of course) så jag körde direkt till Volvo. Där fick jag hjälp nästan genast. De testade batteriet som inte ladda riktigt som det skulle, så de satte i ett nytt. Dock tyckte de att jag skulle betala för det eftersom bilen var 2 år och 2-3 veckor gammal, så garantin skulle nog inte gälla, de var nämligen lite osäkra. Men jag betalade för batteriet eftersom jag själv inte visste riktigt vad som gällde. När jag kom hem försökte jag leta reda på hur lång garanti man hade på bilbatteriet men hittade inget så jag mailade till Volvo och frågade hur lång garanti man hade egentligen för Biltema har ju 4 år på sina batterier. Det ringde upp en snubbe ngr timmar senare som sa att det var småaktigt av dem (Volvo) att göra så så jag skulle få mina pengar tillbaka. Jag tackar och bockar!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt livsverk

En blogg om mina barn, livet och handarbete

RSS 2.0