Första....

....läsläxan kom Tintin hem med idag. Det är ju inte klokt att han är så stor så han ska ha läxor :)
Det första han ville göra när han kom hem var att börja med läsläxan. Moget ;)
Så han och jag satt med det ca 20 min, sen märktes det att han var trött efter en hel dag på fritan. Men han har en vecka på sig och vi kan sitta ner en stund i helgen när han inte har varit i skolan. Förhoppningsvis är det roligare då och vi kan hålla på en längre stund.

Pizza fick det bli ikväll. Jag har sovit ngr timmar för lite idag och kände att jag orka inte stöka en massa med mat.
Satt ute en timme medan Li lekte med en flicka på lekplatsen, jag och mamman tjabba på som sören haha. Det var trevligt :)

Men nu blir det lite kvällsmys med kidsen och sen mot jobbet.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt livsverk

En blogg om mina barn, livet och handarbete

RSS 2.0