Utbildningstankar!

Har sökt sommarkurs nu, nej inte kurser. Hitta bara en som passa mina utbildningssyften. Lite tråkigt, dåligt utbud. Ändå sökte jag i hela Sverige. Ska ju inrikta mig på BVC och Skolsköterska så jag ska läsa en om barns och ungdomars hälsa utifrån ett miljöperspektiv. Har fått mersmak på att läsa kurser nu när jag läser om barns talutveckling. Sen får jag se, ska söka ett program till hösten tänkte jag. Har inte riktigt bestämt mig om jag ska inrikta mig mot distrikt eller rent barnutbildningsprogram. Har ju tid att tänka på det så jag känner ingen stress precis :) Har ju lite mindre än 40 år kvar i arbetslivet ;)
Nu har min älskling gjort kvällsmat och efter maten blir det kvällsmys med hans dotter.
Godis, film och läsk står på mysmenyn :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt livsverk

En blogg om mina barn, livet och handarbete

RSS 2.0