Helgen

Åter igen ett inlägg som summerar denna regniga helg!
 
Fredag: Åkte och hälsa på mamma som hade två av mina tre brorsbarn. Jag passade på att gå en runda med hennes hund och brorsans hund medan mamma hade fullt upp med alla barnen. Dock inte Dexter för han sov.
Kasper sken upp som vanligt och satte igång sin busiga sida när Tintin kom. Elvira var lika blyg som vanligt.
Pojkarna fick baka varsin sats chokladbollar. Kasper var inte den som ville dela med sig i första taget.
Vi tränade på våra arga miner. Tror att Kasper har lite kvar att träna på. När vi skulle gärna glada miner hade han inte släppt sin arga min så han körde på samma.
Elvira tyckte att det var kul att det kom en "docka". Hon tyckte dessutom att docka skulle ha nappen i munnen hela tiden men den spottades ut ganska fort igen. Men då var Elvira där och kunde trycka in den igen.
På kvällen kom en kompis och hennes barn så då grillade vi kyckling till oss vuxna och hamburgare till barnen.
Skönt att tragga av sig lite.
 
Lördag: Jimmy och Tintin åkte till stan och shoppade lite. Tintin hade presentkort på Gamestop så han kom hem med ett spelpaket som innehöll ett spel, en "rånarmask" och en keps. Han lyckades lura Milton att han var en inbrottstjuv så jag fick snabbt säga till Tintin att visa sig för Milton. Ja vilken panik alltså.
På kvällen var det grille hos pappa. Satt riktigt fint i magen!!
 
Söndag: Slappedag. Tog en tur till Gärds Köpinge på fika hos en kompis på eftermiddagen. Jimmy fick lite mer info om bankörning med hojen så nu sitter han och bokar in en dag som han ska prova på banan. Blir roligt för honom. Sen blir det väl att köra och titta en dag också :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt livsverk

En blogg om mina barn, livet och handarbete

RSS 2.0