BikiniBodyMommy challenge 1.0

Nu har jag kommit igång att träna! För att jag inte ska kunna tappa motivation och sluta mitt i så har jag hoppat på en utmaning som varar i 90-dagar. Det är en kvinna i USA som har utformat träningen. Hon har öven skrivit böcker m.m. men jag nöjer mig med videorna på youtube ;) 
Så idag var alltså Dag 1. Man skulle skriva ner hur många stycken man klarade på varje övning samt hur lång tid man höll plankan. Man hade 50 sekunder på sig på varje övning och sen 10 sekunder vila, sen körde man på nästa direkt. Sammanlagt 8 övningar. Såhär gick det för mig:
 
Övning 1: 34 st
Övning 2: 103 st
Övning 3: 21 st
Övning 4: 24 st
Övning 5: 18 st
Övning 6: 13 st
Övning 7: 17 st
Övning 8: 50 sek (med en massa kämpande de sista 20 sek).
 
Detta skulle man skriva upp för att man vid ett senare tillfälle ska jämföra och se hur mycket mer man klarar sen under 50 sekunder. Så det är en snabb träning men förhoppningsvis effektiv.
 
Detta är ju då mina före-bilder:
 Den nakna sanningen (med en bikini på). Så ja, träningen behövs! Förhoppningsvis kommer jag känna mig piggare med.
---> HÄR <-- hittar ni länk till utmaningen på Youtube.
Efter-bilder kommer om 90 dagar ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt livsverk

En blogg om mina barn, livet och handarbete

RSS 2.0