Händer mycket....

..ute på landet.
Igår kom grusabilen som Jimmy beställt och hällde nytt grus på vägen och lämnade även en liten grus hög som vi kan ha till att fylla i hålorna. Självklart är detta överenskommet med grannarna.
Grusamannen hade en fin publik i form av en nyfiken kille och en vaktande löptik.
 
Efter grusabilen varit här var det dags att laga kvällsmat. Medan jag stod vid spisen och förberedde hann Dexter med en hel del.
Ja, det är aldrig lugn och ro med detta barnet i sin närhet. Häromdagen tömde han ut allt diskmedel från diskborsten på sina strumpbyxor. Det löddra på ganska bra när jag försökte skölja ur dom.
 
Får se vad denna dagen har att bjuda på. Än så länge har han hunnit med att gå med grusiga skor i bilen precis efter att jag blåst den ren från grus (blåser med kompressorn istället för att använda dammsugare).
Roligt nästan jämt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt livsverk

En blogg om mina barn, livet och handarbete

RSS 2.0