Back i träningen

För en vecka sedan vaknade jag med ont i halsen. Tänkte "det har gått över imorgon", den tanken tänkte jag sedan flera dagar och till slut igår vaknade jag utan ont i halsen. Så utan att ha kunnat träna på en vecka så gav jag mig ut på en joggingtur, vartenda steg tog emot och jag fick gå kortare sträckor flera ggr fast jag bara sprang 2,3 km. Att förkylningen är kvar i kroppen gick inte att förneka. Så ja ligger en vecka back i min 90 dagars träning. En vecka kan jag inte ta igen bara sådär så min 90 dagars challenge blir 90+7 dagar. Sjukdom kan man inte riktigt rå på men man kan göra det bästa av situationen.
 
Bilderna är från tidigare i oktober när jag sprang en runda. Var ingen hit att springa med barnvagnen eller så är det bara en vanesak.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt livsverk

En blogg om mina barn, livet och handarbete

RSS 2.0