Grabbarna grus

Med våra små kommer vi få att göra ju äldre de blir. De delar redan motorintresset (även om de inte är så bra på att samsas än). Dexter är inne i en hemsk ålder där han ska ha alla grejer själv, vare sig det är hans eller inte. Billy börjar ta för sig och härmar storebror så det blir livat när han snabbt som attan snor saker som Dexter sitter med.
 
Häromdagen gick det inte att vistas i garaget samtidigt som pojkarna för de skulle överrösta varandra.
Billy sätt på gräsklipparen och vrålade och Dexter satt på crossen och vrålade ännu högre. Och när de inte vrålade gick munkarna i ett!!!
 
När min pappa kom förbi en sväng häromdagen blev det också livat. 
Billy skruva upp volymen på stereon och Dexter dansa och skrek samtidigt som vindrutetorkarna körde på högsta hastighet och spolarvätska sprutade. Det är high life!
 
Kvällen avslutades med ett bad...
....i vattenpölarna...
 
Min lilla sötnöt får avsluta detta inlägget :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt livsverk

En blogg om mina barn, livet och handarbete

RSS 2.0