En garderob mindre

Förvaring behövs i detta huset men av någon anledning valde vi att ta bort en garderob. Kanske för att den tog upp ca 4 kvm av tv-rummet?
 
Såhär såg det ut före. Förra ägaren hade ju detta rummet som sovrum och sen hade hon tv i uterummet så självklart tyckte hon det var bra med en garderob härinne.
 
Vi lyckades däremot samla på oss mest skit. När vi flyttade in försökte jag inreda detta till mitt hobbyrum men fick inte ha det ifred så jag flyttade upp mina saker.
 
Väggarna togs snabbt ner. Isolerade var de inte heller men det behövs väl mest för att hålla ljud borta inomhus.
 
Så nu har vi tv-hörnan i fd garderoben och matbordet står där soffan stod innan. För övrigt blir det inte renoverat härinne förrän barnen är lite större och mer varsamma. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt livsverk

En blogg om mina barn, livet och handarbete

RSS 2.0