Vänersborg

För en månad sedan var vi uppe hos min bror i Vänersborg. Ja så dags att blogga om det nu tänker ni. Jag har helt enkelt inte tömt kameran på bilder förrän nu.
 
Det blev en kort visit, fre-sön bara. Så vi hann inte med så mycket. På lördagen hade min bror den briljanta idén att vi skulle gå till en mysig grillplats och grilla. Ja, visst var det mysigt. Men jag tror att vi alla var frusna ända in i benmärgen så jävla kallt det var. Alla ungarna satt med filtar virade runt sig. Bennys frus syster m familj kom också dit och grillade med oss. 
 
Efter att Benny hade eldat i spisen och fått upp graderna till 24 var vi alla lagom tinade och kunde leka vidare (inomhus).
Dexter går inte ifrån några rutiner, Laj (leverpastej) direkt ur förpackningen är ett måste!
 
Nu ska jag fortsätta dagen med en kopp te och virkning.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt livsverk

En blogg om mina barn, livet och handarbete

RSS 2.0