Väntrum

Ett av dom roligaste väntrummen mina små pojkar vet är det hos tandvårdshuset. Tintin är där ganska regelbundet för att greja med tandställningen. Ungefär en gång i månaden nu under hösten, hoppas det är slutspurten för honom!
Har kommit på att det inte är lönt att sitta med de små inne hos tandhygienisten så vi stannar i väntrummet där de kan busa mer fritt.
Dexter kör och sladdar som attans. Försökte hålla ljudnivån nere, var ju ett par till som satt i väntrummet men de bara skrattade. Sen när vi gick till bilen så sprang/hoppade Dexter i vattenpölarna och då var det en äldre herre som gjorde tummen upp till honom. Kul att min busunge roar någon! Mamman var inte lika glad över de blöta skorna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt livsverk

En blogg om mina barn, livet och handarbete

RSS 2.0