Lycka!!!

Jag har så mycket att vara lycklig över. Jag har en helt underbar pojkvän, en underbar son, två underbara bonusbarn (om man kan kalla dom det redan) och idag fick jag jotex's julkatalog :D Jag älskar att inreda med julgrejer. Ljusstakar, gardiner, dukar, you name it, I love it!!! Har inte tänkt julinreda så mycket i huset. Mest lite ljusstakar och julstjärnor. Men i Henriks lägenhet ser jag en massa potential :D Ska dit idag och äta lite mat med alla våra barn, så då tänkte jag passa på att fråga lite snällt om jag får köpa lite snygga julgardiner och hänga upp när det är dags hehe. Han kan ju inte säga nej! Eller? Vi får väl se :)


Morsan har skaffat katt. Tintin bryr sig inte så mycket om den. Men ibland får han ett ryck och ska jaga den. Mynta däremot är helt galen i katten. Inte så hon vill jaga den. Hon vill leka med den. Katten fräser och slår med tassen när Mynta blir för närgången, så då backar Mynta. Upptäckte igår att katten hade skitit i min säng!!! Som tur var så var det inte löst, det var korvar som hon lagt på ett täcke, så det gick att plocka dom. Fick tvätta påslakanen och hänga ut mina filtar och täckena för de luktade inte så gott :( Har parfymerat täcket också precis på den punkten, för täckena är ju helt nya (duntäcken som jag köpte på ikea för ett par veckor sen) så jag vill inte tvätta dom redan.



Nahe, om man ska ta och greja vidare härhemma. Har lite saker som ska letas fram i mina lådor. Sen i eftermiddag tänkte jag påbörja städningen av den gamla lägenheten. Ska ta rummen idga tänkte jag, sen får jag ta kök och badrum nästa vecka när jag inte har Tintin med mig. Inte kul för honom att vara där medan jag städar. Men han får ta med sig lite leksaker.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt livsverk

En blogg om mina barn, livet och handarbete

RSS 2.0