Joe Labero Inferno

Igår såg vi Labero på Arenan. Det var via Jimmys jobb och eftersom så många från jobbet skulle dit så bjöd de även på buffe innan föreställningen.
 
Föreställningen då? Ja vilken show alltså. Vissa små grejer kunde man lista ut hur han gjorde men andra, ja jag kom på mig själv med att sitta och bara gapa. Tintin satt mellan mig och Jimmy och han satt med och bara gapa. Vi satt på bakersta raden och kände ändå värmen från elden på scenen. Tänk de som satt längst fram eller de som var på scenen. Svettigt. 
Labero var mycket underhållande. Roliga skämt. Ja herregud vad man skratta ibland. Men han har ganska läskiga ögon så jag kunde inte riktigt titta på honom alltid. 
 
Allt som allt var det en toppenkväll :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt livsverk

En blogg om mina barn, livet och handarbete

RSS 2.0