Rädda barnet

Inatt var jag på fest i en lgh i ett hus med sju våningar med lägenheter och vindsvåning på det. Jag tyckte festen var lite dryg så jag smög mig upp på vinden för att undersöka. En kille följde med mig. Där fanns fina rum som även de skulle kunna hyras ut. I ett rum fick jag en chock. I en soffa satt en kille på 2-3. Han var blond och kortklippt. Blå ögon men tom i blicken. Allt runt omkring var dammigt. Såg absolut inte ut som att det bodde någon där. Jag kände att jag inte kunde lämna pojken där så jag satte mig och pratade med honom för att lugna honom och försöka få honom att känna sig trygg. Han bara skakade på huvudet. Han ville inte med mig och han ville absolut inte lämna rummet. Jag fick en känsla av att hans mamma var där men jag kunde inte se henne. Jag plockade till Slut upp pojken i min famn och gick ut ur rummet med honom trots protester. Killen bara följde efter. Vi gick ner till festen igen. Jag tänkte fråga om någon kände igen pojken men då var han borta. Han var inte kvar i min famn....



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt livsverk

En blogg om mina barn, livet och handarbete

RSS 2.0