Dagens Dexter

Trots sjukstuga (Dex har öroninflammation och Tintin infektion i hals) så har lille herren Dexter hunnit med en del bus idag. Förmiddagen gick lugnt till. Körde lite sopor till Snårarp och på vägen hem somnade Dex i bilen så jag bar in honom och han sov vidare i soffan.
Bille var lite piggare än sina brödrar
 
Ja, vad var det då Dexter hann med idag?
- Han hittade en pumptvål/mousse som han pumpade ut både på badrumsgolv och tv-rums-golv.
- Han doppade händerna i ovannämnda vätska och masserade in i hundens päls. Hon var så duktig och stod så fint.
- Medan jag skulle byta Billys blöja passade Dex på att hälla ut Billys mat över bord, stol + dyna, köksgolvet och hunden. 
 
Sen har det varit dom vanliga smågrejerna. Så man har inte tråkigt med en Dexter hemma!
 
Lizzy har dessutom flera ggr agerat ryggstöd åt Billy. Hon kryper bak honom och lägger sig så fint och han blir ju jätteglad. Han älskar henne och skrattar gott när hon slickar på honom.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt livsverk

En blogg om mina barn, livet och handarbete

RSS 2.0