Dag 45: Halva tiden och Check-up!!!

Ja, det är helt sjukt. Idag var det dag 45! Alltså har jag slutfört halva utmaningen! En klapp på axeln till mig själv. 
Dag 45 innebar också en check-up på övningarna som man gjorde Dag 1. Jag passade även på att skriva upp vad de olika övningarna är, dock på engelska för jag kan inte alla svenska ord för övningarna.
 
               Dag 1      Dag 12   Dag 45
Övning 1: 34 st       37          36        (speedsquats)
Övning 2: 103 st     125        117       (high knees)
Övning 3: 21 st       27          25        (pushups)
Övning 4: 24 st       29          30        (squatjumps)
Övning 5: 18 st       34          35        (tricepdips)
Övning 6: 13 st       13          16        (burpees)
Övning 7: 17 st       18          25        (lounges)
Övning 8: 30 sek     50         70         (planking)
 
Jämfört med Check-up Dag 12 så är det egentligen bara plankan som jag förbättrat mig på. Armhävningarna gick inte så bra men det beror ju på att jag fortfarande har träningsvärk från passet i tisdags, så de tog verkligen emot att genomföra idag. Jag är iaf nöjd. Konditionen är ju sååå mycket bättre än innan jag började. Nu kan jag springa 2 km (det är långt för mig) och endast dra ner på takten för att gå en gång! Så det går framåt ;)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt livsverk

En blogg om mina barn, livet och handarbete

RSS 2.0