Mys med Dex och Biran

Igår åkte Jimmy till TubeCon med Tintin så jag hade en heldag med mina små. Dexter var på sitt vanliga "pyssliga" humör så hans morfar rädda mig några timmar genom att ta med Dex till åtlarna och mata grisarna. Det var väldigt spännande och Dex hade mycket att berätta när han kom tillbaka.
 
Till kvällsmat bakade jag pizza till mig och Dex. Han fick hjälpa att kavla och tyckte det var mycket roligt. Sen så fick han hjälpa mig att diska också. När t-shirten blir blöt så "tar man av" den såhär:
Jag misstänker att detta barn snart inte kommer ha en enda tröja som är normalvidd i halsringningen.
 
På kvällen körde vi till Öllsjö en sväng för tjejkväll. Dock åkte vi hem efter lite mer än en timme igen. Kladdkakan jag lagt energi på att baka var dessutom lagom underbakad (den bara rann) så även den var en miss. Ja, hela kvällen kändes som skit bara. Dex hade iaf roligt, han lekte att han bytte blöja på Billy och sen lekte han doktor med sin lillebror också.
 
Tintin var överlycklig när han kom hem. Han hade fått en massa autografer och sett flera "kända youtubers". 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt livsverk

En blogg om mina barn, livet och handarbete

RSS 2.0