Randiz lekland

Igår blev det en tur till Randiz (som hade höjt inträdet till 130:-, knappt värt det!) Där hela familjen mötte upp barnens farmor och ena kusin som var på besök från Motala. Tintin och Viggo försvann iväg direkt medan vi vuxna turades om att underhålla Dex. Även Billy fick leka lite. Han fick prova en gåvagn (som jag fick montera lite först eftersom den blir lekt med av alldeles för stora barn och föräldrar som inte bryr sig om att säga till sina ungar).
Det var inte länge Billy hann sitta innan Dexter kidnappa honom och körde iväg med Billy i gåvagnen över hela halva rummet. Billy bara satt där medan Dexter skrattandes sprang iväg med honom och jag sprang skrattandes efter.
 
Efteråt körde vi till Åhus och käkade middag. Kusinen Viggo passade på att charna Billy lite extra pch han skrattade så gott åt sin knasiga kusin.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt livsverk

En blogg om mina barn, livet och handarbete

RSS 2.0