BikiniBodyMommy Challenge Dag 8

Då var dag 8 av 90 slutförd. Förra veckan var tuff eftersom jag fick en del träningsvärk men det var bara till att kämpa på dag för dag. Dag 7 var en välbehövlig vilodag. Idag avancerade träningen och man skulle nu börja använda hantlar. Så det var en modifierad variant av "burpees" man utförde 10 min i sträck. 
Denna typen av träning passar mig för tillfället. Den tar max 20 min (beroende på vilket pass det är) och man kan göra den hemma. Du kan även anpassa träningen till din egna kropp t.ex. har du ont i knäna behöver du inte hoppa i upphoppen, det räcker att du sträcker dig. Så jag rekommenderar detta. Ska bli kul att se slutresultatet.
Länk till dag 8 video bifogar jag (vet tyvärr inte hur man "bäddar in" videon när jag skriver via mobilen.).
https://youtu.be/_LC9Z4D744E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt livsverk

En blogg om mina barn, livet och handarbete

RSS 2.0