Dexter busunge

På förskolan har de byggt mycket hinderbanor på sistone och detta är något som Dex tycker är superkul så oftast ska banbygget fortsätta hemma och gärna med soffkuddarna. Vi som hellre ser att han bygger med soffkuddarna och hoppar på dom än hittar på annat jävelskap låter honom alltså göra detta under uppsikt av oss. Billy som ser upp till sin storebror är gärna med på ett hörn.
 
I onsdags var det påskfest på förskolan. Dexter fick en snabb makeover på morgonen, inget jätteengagerat men bättre än inget. Han var ju superglad för han fick bli sminkad med mitt smink. Han fick rota lite i min låda också och hittade ett läppglans han ville ha. Så min lilla påskkärring blev såhär fin:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt livsverk

En blogg om mina barn, livet och handarbete

RSS 2.0