Dexters senaste bus

För er som inte vet så har jag nog lyckats klämma ut världens busigaste unge. 
Han hittar på bus/skit dagligen, inte alla blir rapporterade för då skulle jag inte hinna göra annat än skriva om det.
Som häromdagen, när jag skulle steka hamburgare till lunch så passade han på att ta en tugga på varje bröd medan jag vände på hamburgarna.
 
"Mamma vi har samma mössa, ta kort". Ja då kan man inte säga nej. Hans färg och mönsteruppfattning är än så länge lite annorlunda än vuxnas ;)
 
När jag skulle dammsuga igår var det en unge som var snabbt framme och skulle sitta på dammsugaren. Den blev genast tyngre att köra. Han tyckte det var skönt med varmluft i rumpan.
 
"Pappa pilla mina öron". Det är nästan bara då som han verkligen ligger stilla och njuter.
 
Avslutningsvis, KALSONGMANNEN. Jag bad om hjälp med att sortera tvätten för att roa honom vilket resulterade i att han helt plötsligt stod med "to pappadonger och en tintindonger" på sig samtidigt.
 
To be continued ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt livsverk

En blogg om mina barn, livet och handarbete

RSS 2.0