Pulkaåkning x2

Förra veckan när det var så mycket snö blev det pulkaåkning två gånger. Jag har såklart inte hängt med i bloggandet som vanligt. 
 
Första gången tog vi en vandring genom kohagen härhemma för att åka i (nästan) världens minsta backe. Det var ju 50-70 cm djup snö så det tog en stund och på krafterna att ta sig till backen och ta sig tillbaka hem.
Lizzy var såklart med på ett hörn och busade. Hon verkligen älskar snön och jaga pulkorna.
 
Andra gången blev det en tur till Öllsjö för att åka i "Sannarna". Tintin fick ha en kompis med sig. Jag hade brett mackor och kokat nyponsoppa (som inte uppskattades av många av barnen).
Det gick även att åka på rumpan tyckte Dexter.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt livsverk

En blogg om mina barn, livet och handarbete

RSS 2.0