Semester - fredag

Denna dagen packade vi ihop oss och tackade för vistelsen sen begav vi oss till Mariestad för att spendera lite tid med min lillebror och hans mamma.
 
Direkt när vi kom fram märktes det på ungarna att myrorna i brallorna gått bananas så det var bara till att slänga Dexter på sin cykel och gå en promenad till en lekplats.
 
Jag och Jimmy fick sedan chansen att själva gå en promenad så jag passade på att peka ut en del ställen där jag härjat när jag var yngre med min plastsyster. Vi gick nerom centrumet och tillbaka igen.
 
På kvällen käkade vi ute på pizzeria. Allt var lugnt till Dexter spillde sen fick han fart så Jimmy gick ut med honom i bilen först sen när jag åtit upp bytte jag av Jimmy så han fick äta sin pizza. Life with kids ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt livsverk

En blogg om mina barn, livet och handarbete

RSS 2.0