Tivoliparken

Idag blev det en tur till stan för att rasta barnen. Vi parkerade vid naturum och sen traska vi inåt stan. Ett första stopp i lekparken och fikapaus.
Det var väldigt uppskattat med sällskap av de små fåglarna.
 
När vi var färdiga i parken gick vi vidare till CM där jag lovat barnen varsin sak/plagg. Dex hittade såklart en transformers dräkt som han fick ha på sig när den var betald. Sen en tur in i ostaffären för att köpa present till en kollega. 
Därefter var ungarna lovade lunch på mc Donalds. Inte den lugnaste lunchen jag ätit men vi överlevde. Dex lyckades dessutom klättra upp i lekställningen utanför fast de satt upp stopp för omgångarna.
Efter detta körde vi vidare till Åhus för att hälsa på svärmor/farmor på jobbet. Sen körde vi hemåt och har försökt slappa lite.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mitt livsverk

En blogg om mina barn, livet och handarbete

RSS 2.0